Bråttom?

Hej! har lite sådär små bråttom nu. Måste ut i stallet och fixa, men fixar ett litet snabbt inlägg nu.

Jag har inte bloggat så mkt för Annies mobil har vart lite konstig men igår provade vi på hennes data, och då gick det så vi hoppas att hon kan börja blogga nu igen då! :)

Jag har sovit över hos Annie. Från lördag till söndag. Var as nice. Igår åt jag 6 gånger på en dag? Två av allting, två gånger frukost två gånger lunch och två gånger middag ;p Haha lite konstigt där va? ;) Men aja. Vi gick och la oss klockan 12 sen tog vi upp datan och höll på lite med den, men sen somnade vi. Igår klockan 10 var vi ute i snön, som inte fanns ;) Ellr ja vi skulle "leka" i snön som inte fanns. Haha men det var ganska kul ändå! :) Sne gick vi in och gjorde header och allt vad vi gjorde. Vi skulle göra ett videoinlägg men det funkade inte på hennes datar, elr ja ljudet var lite konstig ;/ Men ajaj vi kan göra det någpn annan gång :) Sen på morgonen vaknade vi halv elva, sen gick vi upp och åt frukost sen vart de singstar sen kom mamma. Så nu är jag hemma ;/

Men ska åka till ridhuset idag, om det inte är snöstorm ute ;) Så hoppas det INTE är det! Men nu ska jag ut så vi hörs sen<3 Puss C-ya



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0