Dampa!

Hej! Hoppas det går att blogga här nu! Mammas ipad funkar ju iaf inte att blogga få. Jag får daaammp! Men gör ett inlägg på datan istället.

Idag kommer Frida och vi ska hitta på nåt, men hon kommer kanske klockan 3 elr nåt. Jag ska rida långtur med Sandra idag så, det tar en stund ;) Ska kanske äte lunch snart. Men aja, sen har vi bara degat hela dan typ, inte gjort nåt alls, förutom gjort hela stallet och spelat på mammas ipad :D As grymt. Den är jätte rolig! ;) Sandra rider nu så jag ska gå ut om ungefär 50 minuter elr nåt. Då hinner jag sitta vid mammas ipad och städa lite ;) Jag har inte bloggat för gjort ett par inlägg på Ipaden men de funkar inte att blogga därifrån så då pallar jag inte gå till datorn, men nu tvingade jag mig själv att blogga, för det är ju inte bara Annies blogg ;) Så jag bloggar lite nu med, och kanske gör lite tidinst under dagen, elr nåt sånt. Händer typ inge mer idag, men vi hörs sen? herrå:*<3

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0