Det var ett tag sen;(

Chcha bloggen!!
Känner att jag inte bloggat på ett tag så får väl göra det nu då,
I dag har varit en awesome day!
Jag gick upp klockan 7 för att åka till min bästis,
och pappa släppte av mig hos henne i Kumla,
Vi kolla på filmen " Never say never" av : Justin Bieber!
Så himla bra var den alltså rekomenderas starkt ,
Så jätte mycket känslor och det var som om man fick en klump i magen av att kolla på allt han gör.
Men i alla fall sen typ fixade vi oss och spelade lite wii,
Sen gick vi  hem till Gabbes mamma och hämtade lite saker,
Sen skjusade Gabbes mormor oss till Marieberg,
Och vi gick där,
Vi gick där i 5 timmar lite trötta var vi asså,
Men tror det kommer upp bilder på vad jag köpte sen,
Jag köpte i alla fall : En rosa randig tröja från Gina Tricot,
Och   ear cuffs från Glitter ,
Och lite mera saker;)
Nöjd vart jag!
Men sen åkte vi med Sissel och Joel hem och förresten tack så mycket förskjusen (stavning)
Sen typ chilla vi lite hemma hos Gabbe och typ fixa lite med vårat löshår och jag behandla mitt så nu är det jätte lent och blankt,
Och sen så kom pappa och hämta mig och vi åkte te stan för pappa skulle göra nåt,
Sen åkte vi hem,
Och när vi kom hem så gick jag ut till mina kanineroch gav dom lite kvällsmat och släckte hos dom.
Sen gick jag in och åt pizza,
Och nu sitter jag här och bloggar!
Men jag har precis krypit ner i min
one piece och ska mysa lite dks nog ta och göra lite pop corn,
Sen slå på en film sen blir det sova för mig så trött som jag är efter att ha varit 5 timmar på Marieberg ,
Fast dom 5 timmarna var väldigt kuliga;)
Men nu ska jag dra och kolla på film så vi hörs senare elr i morrn hare bäst puss puss!//Annie!<3
P.s Bjuder på en liten bild på min katt som typ älskar att sova :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0