Hemma:(

Chacha!
Hemma nu efter att ha vart hos Gabbe fett kul hade vi!
Först kolla vi på film , sen åkte vi hem till Pernilla (hennes syrra)
Och åkte te ica med henne , och köpte fett mycket godis!
Sen åkte vi hem te Pernilla och tjocka oss framför tv:n
Och slog in lite julklappar':))
Och jag är väldigt glad över en sak som jag fick veta i går och det är att Fando min förra schäfer valp har nu flyttat i från sn husse och har blivit militärhund och bor nu i Danmark;)
Är så himla stolt över min lilla bääbbiiss!
Det är Fando på bilden om nån undra!
Men det blev ett kort inlägg  dag för jag ska julstöka lite men jag bloggar lite mera sen pusshej!!//Annie!<3

Kommentarer
Postat av: matilda

va coolt att han är dää:D<3

2011-12-21 @ 21:45:59
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0