Hihuuu

Just nu så ligger jag i sängen och ska snart kolla på en film i min dator.
Jag har nyss ätit och tränat lite:)
Jag tränade med Aazton och Fiffi i dag :)
Aazton hade mycket överenergi så han var mest jobbig men till slut fick jag han att hoppa 45cm:)
Det är jag väldigt stolt över .
Fast Fiffi hoppade bara 30cm i dag för hon var tröött men annars gick det väl ganska bra antar jag:)
Sen städade jag hos dom och gav dom kvällsmat:)
Och nu ligger jag här och bloggar;)
Jag funderar på att göra lite video inlägg senare i dag eller i morrn eller på lördag eller nån annan dag i veckan haha:)
Hoppas kunna vara med Emma snart vi har inte varit på jätte länge enligt mig

Kommentarer
Postat av: Annie

Hihuuuu råkade glömma att skriva//Annie;)

2011-12-17 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0