Hoppar du hoppar jag

Chacha bloggen! I dag har jag inte gjort så jätte mycket men dagen har ju nyss börjat;) Jag vakna typ vid elva, Gick upp och åt frukost, Sen hjälpte jag pappa och Rasmus att lasta ner nån kubik ved i källaren. Sen så tog jag ut Aazton en stund för att mysa lite med han, Och sen så typ gick vi in och åt lunch. Sen har jag kollat på en as bra film som jag hitta som heter " Varannan vecka" Den ägde!!! Och jag har precis badat och flätat mitt hår hoppas på lockar tills i kväll. Då ska jag och min familj äta tre rätters middag, Och sen 12 i natt ska vi åka in till stan hihu!' Det blev ingen bild i dag för jag sitter inte vid min data aja puss puss!<3 .................................................................................//Annie!<3 Ps: Älskar dig Malin Widström! Finns alltid här för dig!!! Hoppar du hoppar jag!<33

Kommentarer
Postat av: Matilda<3

Gott nytt år till er;)<33

2011-12-31 @ 21:58:38
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0