Kort inlägg nudå!

Nu blir det bara ett kort inlägg för mamma och jag ska åka in till stan och fixa lite julklappar:)
Men i dag har jag inte gjort så mycket jag vakna klockan 9 och åt frukost och lite så.
Men nu har jag klätt på mig och vi ska snart åka kommer längre inlägg sen när jag kommer hem tror jag ,
Det blev ingen bild nu eftersom jag sitter vid pappas dator och han har typ inga bilder på sin dator hihu.
Men i alla fall i morgon så ska jag bara vara hemma kanske vara med nån kompis elr så!
Sen är det ju juul!
Längtar jätte mycket ,
Jag fattar inte att tiden går så fort jag fyllde ju nyss år? Och det var den 17:de junii?!
Hoppas på en jätte bra jul!
Men är det nån som vill hitta på nåt i morrn äre bara att messa elr så!
Saknar min Filip jätte mycket!
På julafton har vi varit tsm i 2 månader;)
Aa men nu måste jag dra tror jag hihu vi hörs sen Chacha!//Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0