Min juul!;)

Hejhej
Nu har inte jag bloggat på jätte länge för jag har varit borta och det funkar inte att blogga på min mobil:(
Fast nu har jag kommit hem till min dator och tänkte göra ett inlägg!
Här är lite av vad jag fick:
Jag fick: Wii , Wii sports kit , Wii spel, en rosa Wii kontrol , en svart Wii kontrol , två nuck nuck , två silikon skydd ett svart och ett genomskinligt , en i phone högtalare ( lite pappas;) , inne skor , uggs, strumpor , ktm tröja vit, en mössa , tofflor , en tubhalsduk , one piece ( en äkta!) , löshår , body milk , body butter , lotion , en Ear cuff med fjädrar , en rosa Ear cuff , en tröja , en kofta , Pippi tröja , spel , ett armband, body scrub , och ett påslakan :))
Jag tog bilder på allting men sen kom jag på att min mobil inte fungerar att blogga på ,
Så det blev inga kort i dag.
Men min jul har varit jätte kul ,
På lördagen (julafton)
Klockan 11 åkte vi till Linköping där vi firade jul,
Kom på att det var Filips och min 2 månaders dag på julafton också:)
Fast han var ju tyvär i Dubai så vi kunde inte träffas;(
Men när vi kom fram så fick vi fika någon chokladkaka med cocktailbär på och grädde till,
Sen så kolla vi på Kalle Anka såklart!!
Det var ju bara bäst ;)
Sen satte vi oss i soffan och vi fick daddlar inlindade i bacon och pepparkakor med ädelost muumms!
Kanske ska berätta vilka som var med?: Det var min mormor Lottta min gammelmoster Mima och Mimas man Kenta och mamma pappa Rasmus och jag.
Sen efter en stund öppnade vi julklapparna ;)
Och sen åt vi gudomligt god julmat!
Med revbenspjäll bacon inlindade champinjoner med fetaost och lök i,
Rödbetsallad , julskinka, köttbullar , grönkålspaj med chorizo (stavning)
Prinskorv , ägg med räkor och majonäs, brie , getost , honungsost, whiskeycheddar, vindruvor ,
Och en massa mera mat;)
Sen gick vi och la oss ca 2 haha lite trött är jag för vi gick upp 9 :S
Men nu ska jag dra och äta kvällsmat så vi hörs la senare?//Annie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0