my story...

Tänkte berätta lite om mig själv och så. Så brukar väl typ alla göra som startar blogg :) Så nu kommer my story...




Jag är född precis som alla andra barn, jag är född i oktober som inte alla barn är födda i, jag är född den 9:onde oktober som inte så många gör. Så jag kom till världen den 9:onde oktober. När jag var liten gjorde jag lite knäppa saker ;s Men det är ju lixom min grej (y) Stoppade ner mammas smink i toaletten stoppade ner mina skor också ;) Menmen det var ju bara en LITEN sak som jag gjorde... Den andra saken som jag gjorde jag kanske var då 4 elr 3 år. Jag sprang till vardagsrummet, vi hade ett stenbord och en matta, snubblade på mattan och tänderna gick det inte bra för. Fick tansflisor i hela munen ;/ Men sen gick det bra. Fast sen hände det igen. Och så har jag fastnat med en NYCKELRING I LÄPPEN? Fattar inte heller. Sen kommer inte jag ihåg så mycket mer av när jag var liten. Jag skaffade en bästa vän, som hette Tilda. Hon är min bästa vän fortfarande. Men när detta hände bode jag i stockholm, så jag är 08 :D Och det kommer jag alltid va (y) Har bott där nåstan hela mitt liv. För ungeäfr två år sen elr drygt ett och ett halv år sen flyttade vi till Örebro. Ingen visste typ varför! Från stockholm till örebro, till Helgesta, till ridshopen. Så nu bor jag på en häst gård. Har haft tre egna hästar, har ridit i 1 år, och har ALDRIG gått på ridskola. Först hade jag en häst som heette Åh Pontus. Sandra hade hans mamma, så vi köpte hennes föl. Lady är ju SUPER duktig på att hoppa! Så ja vrf inte köpa hennes son? Han var 4 och oinriden. Men under 1 år har Sandra min syster ridit in han jätte bra. Jag kunde ju iaf inte rida på honom. Ramlat av honom  3/4 gånger. Sista gången jag red honom skulle jag hålla mig kvar. Vi hade ju inte tid med 5 hästar. Jag fick köttelfeber under sommarlovet, så jag fick ju inte rid apå hela lovet! Så JÄVLA TRIST! Men jajaj vill inte tänka på det iaf... Vi sålde honom och gick fick Sandras häst Lady. Så jag red henne och tävlade en stund på henne. Men ni fattar inte hur bitchig hon var/är ;) Nej men hon är rätt så go när hon är brunstig! ;/ Och hon kunde pussas :D Det var det bästa med henne elr det ändå bra med henne. HAHAAH nej jag skoja, men hon var för tuff för mig. Så vi sålde henne och sen köpte vi Lords piccolo. nu har jag honom och han är bäst i världen! Älskar han mest :* Men häst, som jag inte har fått tagit över, elr det hade ju inte jag gjort av Pontus också, men jaja, han kunde jag iaf inte rida ;s På min födelsedag det här året var jag i kanarieörna. var as grymt. Var med i TV också, elr ja i typ 2 sekunder xd Visades på bingolotto, på uppesittarkvällen elr vad det heter. Elr det är väl typ den 23 tredje elr nåt? Äsch emn har iaf varit med på TV. Kommer bilder på det mesta nu då.


Min häst Åh Pontus



Åh pontus <3



Lady<3



Lady<3



Lady (lus) <3



Lus<3



Lords Piccolo (pricken) <3

Har inte så många bilder på honom eftersom har typ haft honom i 2 veckor xd Men orkar inte lägga upp mer ;)

Jo det gör jag...

Nu kommer från kanarieörna...



I kanarieörna...



Min drink (soft) <3



jag



jag



snygg där?




..?



love myself<3



och den sista...

Pallar inte mer ;)

Men vi hörs sen va?

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0