Onödigt inlägg elr nåt???!!!

Hej på er sötnosar ;* sitter nu och kollar på tv. Har precis kollat på film med familjen, riktigt bra var den! Hette något konstigt namn... Men har Inge liv så detta kommer blid ett långt elr kort inlägg, svage er men kommer ty,p inte stå någonting roligt barra så ni vet. Så asså ett helt onödigtinlägg ;) men såäre ibland, elr??? Men aja... Imorrn är det en GRYM dag! Ska vara med älskling och så ska jag på hoppträning med min lilla prins <3 Albin kommer kl 2, elr halv tre det får han bestämma, vi är iaf defenitivt hemma då. Kanske kommer vid 1-2 och kommer inte bli så mkt bloggning av mig. Men har gjort ett inlägg på morgonen så kolla då ;) Nu så ska jag längta ner efter älskling och spela lite spel på iPaden :) Så hejrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0