Stressig dag!

Chacha !
Just nu sitter jag i min säng och är hur trött som helst!
Har vart en jobbig dag .
Gick upp klockan nio och typ kolla på tv och så,
Men sen åkte jag och mamma te stan och åkte runt lite sen åt vi på donken;)
Jag klämde i mig största hamburgaren big tasty chicken bacon:))
Och en mjukglass på dää hhu trodde jag skulle spy!
Men som tur vah gjorde jag inte det!
Sen åkte vi hem men när vi var halvvägs hemma så kom vi på att vi hade glömt en sak så det var bara att vända och åka tillbaka igen *pust*,
Men sen åkte v heem!
Och satte på tv:n och bara dog i soffan.
Skönt var det i alla fall.
Sen fixade jag lite mat till mig .
Och nu sitter jag här framför tv:n i mitt rum och äter chips och bloggar.
I morrn ska mamma och jag te stan igen och julhandla ,
Sen på eftermiddagen så ska brur och jag vara hemma och bara chilla!
Aja blev ett ganska långt inlägg i dag,
Men nu måste jag sluta blogga innan jag somnar *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
A men puss puss vi hörs sen!//Annie!<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0