Tjooo

Chacha bloggen just nu sitter jag i Michelles soffa och bloggar lite!
I dag har varit en jätte chill dag när vi kom til skolan så klädde våra lärare ut sig till artister och uppträde haha det var en upplevelse;)
Sen hade vi rast i typ 40 min
Sen svenska men då körde vi typ bara hänga gubbe och Moa och jag tog hand om en tre årig kille som hette Oskar!
Han är så himla söt ;)
Men sen åt vi julbord vilket inte var gott köttbullarna smaka typ som disktrassor haha men i alla fall:)
Sen hade vi pyssel vilket Moa och jag inte var med på eftersom vi var barnvakt åt Oskar;)
Men sen slutade vii:)
Men nu har jag precis kommit hem från kyrkan (avslutning)
Det var roligt * host*;)
Och nu sitter jag här och bloggar men nu ska jag hjälpa Michelle att fixa till sin blogg lite!
Besök den gärna michelletysell.blogg.se :)))
A me nu ska jag dra så puss puss!/Annie!<3
P.s kommer längre inlägg i kväll när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0