Bättre

Hej hej bloggen :) Asså en sak som jag verkligen tänkt på är att alla måste bättre nåt elr bli bättre på nåt! Som jag tillexempel jag kan inte vara sp himla mkt med kompisar när jag har höst och så. Jag vill satsa på hästen nu och ridningen så jag måste bli bättre på att välja bort kompisar mera och bara ha fokus på HÄSTAR OCH RIDINGEN! För det är trotsallt mitt liv! Och det kommer det alltid va!



 Andra saker jag måste va bra på är att, inte va så slö! Jag har faktiskt ganska slö och och så. Kan va ganska aktiv med hästarna fast det är nt alltid, det kan jag erkänna. Och att va i stallet det tycker jag knappt är kul när det är kallt. Och det är inte så bra va ;/ Så det måste jag ändra (?) jag VILL och SKA var med mer pricken <3

Och tredje saken jag måste va bättre på är att hålla koll på mina läxor! Ibalnd har jag läxor men tycker att jag kan göra dom på morgonen innan skolan ;/ I mean, bra där ;) Och sen oxå det här med stavningen. Ibalnd när jag orkar brukar jag kolla igonem vad jag skrivit men ibalnd gör jag inte det. Behöver egentligen en sånhär sak som strycker under där det är fel... Elr ja ni kanske fattar vad jag menar? Men jag skulle verkligen behöva sån. Och om någon vet om man kan fixa det här på blogg.se SÄG TILL ;)

Men det är dom sakern jag måse bli bättre på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0