Rubrik saknas....

Chacha
Mina kära bloggläsare!
Jag vet att Emma och jag inte har bloggat nu så mycket på sista tiden men alltså det är svårt att hinna med.
Men jag ska försöka skärpa mig och hoppas kunna blogga mera.
Men i dag har varit en bra dag,
Jag gick upp vid 8 för att mina kusiner skulle komma och hämta lite saker och packa och så.
Jag fick även två presenter av dom i dag,
Och det var en jätte mysig kofta, och skidstavar.
Himla glad vart jag.
Men sen  efter att dom åkte så gick jag ut till mina kaniner och gav dom lite lunch.
Sen har jag bara chillat hela dan och kollat på filmer jag har kollat på : Syskonens Baudelairs olycksaliga liv (stavning)
Varannan vecka och Min brors pojkvän.
Och nu sitter jag och kollar fb kollar på film och bloggar lite.
Men vill ni veta en rolig sak?
att jag tog ju ut mina flätor som jag gjorde i går efter jag badat så fläta ju jag mitt hår och sen sov med det,
Aa och nu står det lixom åt alla håll för det blev lite överdrivet lockigt men får la ta och duscha i kväll.
Men jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om kan ni inte kommentera lite vad ni tycker?
Om ni tycker vi ska göra mera videoinlägg elr nåt.
I morrn i alla fall ska jag te bästavän och chilla lite med  henne.
A men vi hörs senare byeeeeeeeeee!!//Annie!<3
PS: Jag orkade inte ta en bättre bild !

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja gör det :)

2012-01-01 @ 19:53:04
Postat av: Annie

Vaddå?:)

2012-01-02 @ 11:11:54
URL: http://elitebrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0